Η συγνωμη του Γκεκα και η επιστροφη του στην Εθνικη ομαδα...

Μετα απο ενα χρονο απουσιας ο Γκέκας βρίσκεται στην προεπιλογή του Σάντος για τα παιχνιδια με Κροατία και Γεωργία..
Το παρασκήνιο της επιστροφής θέλει τον Γκέκα να συναντήθηκε το πρωί της Πέμπτης (22/9) με τους Σάντος, Φύσσα και Τσαπίδη (υπεύθυνος επικοινωνίας της ΕΠΟ) και εκεί συζητήθηκαν ολα τα δεδομένα προκειμένου να λυθεί η παρεξήγηση μεταξύ των δύο πλευρών.
Ο Γκέκας παραδέχθηκε το λάθος του και ζήτησε συγνώμη κάνοντας και τοποθέτηση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΟ.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του Φάνη Γκέκα
"Πριν από έναν χρόνο περίπου ανακοίνωσα ότι αποχωρώ από την Εθνική Ομάδα. Πιστεύω ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι γενναίο να τα αναγνωρίζεις. Ήρθε ο καιρός να αναγνωρίσω το δικό μου και να ζητήσω συγνώμη πριν απ΄ όλους από τον προπονητή μου και την Ομοσπονδία, μα πάνω απ΄ όλους από τους συμπαίκτες μου.
Σήμερα θέλω να απευθυνθώ ειδικά σε αυτούς και να τους πω με ειλικρίνεια ότι δεν έχουν καταφέρει απλώς να φτιάξουν μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα. Κυρίως έχουν καταφέρει να φτιάξουν μια οικογένεια. Εγώ, λοιπόν, επιθυμώ να επιστρέψω σε αυτή την οικογένεια, αφήνοντας πίσω τα λάθη που έκανα.
Έχω υπηρετήσει την Εθνική Ομάδα με όλες τις δυνάμεις μου και το ίδιο σκοπεύω να κάνω σε περίπτωση που κριθώ αναγκαίος από τον προπονητή μου στο αμέσως προσεχές ή στο απώτερο μέλλον".