ΣΟΚ: Μια γυναίκα πραγματικός Βρυκόλακας...


Αυτό είναι το απίστευτο πρόσωπο της «Γυναίκας – Βαμπίρ». Η Maria Jose Cristerna με κατάλληλες επεμβάσεις και αναρίθμητα τατουάζ έχει μεταμορφωθεί σε κάτι που όπως λέει η ίδια την απελευθερώνει. Η 35χρονη Μεξικάνα σχεδιάστρια τατουάζ, δικηγόρος καθώς και μητέρα τεσσάρων παιδιών είναι γνωστή ως γυναίκα-βαμπίρ (για προφανείς λόγους)!

Παντρεύτηκε στην ηλικία των 17, ήταν εκπαιδευόμενη δικηγόρος και η οικογένειά της ήταν βαθειά θρησκευόμενη.
Έχει γεμίσει σχεδόν 100% το σώμα της με tattoo, έχει «φυτέψει» κέρατα στο κεφάλι της και έχει προσθέσει έξτρα κοφτερά εμφυτεύματα στα δόντια της!

Τα κέρατα που έχω συμβολίζουν τη δύναμη και προστέθηκαν χωρίς αναισθητικό. Τα μυτερά και κοφτερά δόντια που έχω είναι επειδή μου αρέσουν τα vampires από όταν ήμουν μικρό παιδί και έχω αλλάξει, ακόμη, το χρώμα των ματιών μου για να μοιάζω όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτά», δήλωσε η εκκεντρική μεξικανική γυναίκα....
Τώρα το μόνο που θέλει να κάνει είναι να προσθέσει μερικά ακόμα κέρατα από τιτάνιο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της.

Κατά τα άλλα, ζει μία φυσιολογική ζωή μαζί με τα παιδιά της στο Μεξικό…